Przyczepy

Strona główna / przyczepy

Nowoczesne przyczepy podłodziowe od Lorries

Przyczepy podłodziowe Lorries to niezwykle zaawansowane rozwiązania, które spełniają oczekiwania wszystkich miłośników wodnych sportów. Wyróżnia je nowoczesna, a przede wszystkim bardzo przemyślana konstrukcja – jest to istotne ze względu na specyficzną budowę sprzętów wodnych. Nie bez znaczenia jest też trwałość, a także solidność naszych rozwiązań. Wszystkie te atuty powodują, że przyczepy podłodziowe z oferty Lorries są często wybierane przez wszystkie osoby, które chcą sprawnie, komfortowo, a przede wszystkim bezpiecznie przetransportować np. skuter wodny, motorówkę, łódkę, łódź czy mały jacht.

Co istotne, w Lorries dajemy możliwość precyzyjnego wyboru przyczepy dedykowanej konkretnym, wodnym sprzętom. Mamy tu na myśli np. możliwość zakupu przyczepy podłodziowej JET SKI, na której można bezpiecznie przetransportować jeden lub dwa skutery wodne, jeśli mamy taką potrzebę. Dla najbardziej wymagających klientów przygotowaliśmy możliwość zakupu przyczep o DMC od 2000 kg do 3500 kg, która umożliwia transport ponad 8-metrowej łodzi.

Przyczepy do skuterów, 1-osiowe, 2-osiowe

W naszej ofercie przyczep podłodziowych uwzględniliśmy przyczepy do transportu skuterów wodnych, transportu małych łodzi i jachtów 1-osiowe, a także większych modeli – 2-osiowe.

Przyczepa PP55-5916 L to model jednoosiowy. Jest bardzo lekka, przystosowana do transportu łódek, łodzi, a także niewielkich motorówek. Jej DMC wynosi do 550 kg. Szczególnie polecamy ją wszystkim entuzjastom wędkarstwa, żeglarstwa oraz posiadaczom mniejszych jednostek pływających. Bardzo łatwo można doczepić ją do większości aut osobowych.

Do transportu skuterów wodnych doskonale nadaje się, m.in. model PP75-4816 P/L wyposażony w płozy, dzięki czemu pozwala na wygodny i sprawny przewóz nawet najdłuższych skuterów. Podobnie jak pozostałe przyczepy podłodziowe Lorries, wyróżnia się niską masą własną, a także obszerną powierzchnią załadunkową, dzięki czemu można na niej przewieźć skuter wodny nawet o największych gabarytach.

Osoby poszukujące przyczepy 2-osiowej, dedykowanej większym łodziom i jachtom, powinny zwrócić uwagę m.in. na model PP25-8025, do transportu jednostek o długości do blisko 8 metrów i DMC do 2500 kg (można ją powiększyć do 2700 kg). Wspominając o tej przyczepie należy dodać, że posiada ona mocny stelaż wykonany z zamkniętego profilu. Dodatkowo usztywniliśmy go poprzez zastosowanie czterech poprzecznych podpór, a także prowadnicy umieszczonej wzdłuż stelaża. Warto też wspomnieć o obecności tzw. kołyski, czyli ruchomego zespołu rolek kilowych i kół, ułatwiającego wprowadzanie lub sprowadzanie łodzi na/z przyczepy. Dzięki temu, a także systemowi podpór bocznych, umieszczenie łodzi, czy też motorówki na przyczepie jest bardzo wygodne i co ważne, nie wymaga dużego nakładu siły. Taką przemyślaną konstrukcją wyróżniają się wszystkie przyczepy podłodziowe dostępne w naszej ofercie.

Tak bogaty podział przyczep podłodziowych powoduje, że każdy klient wybierze w Lorries przyczepę, która spełni jego indywidualne oczekiwania. Nasze przyczepy z powodzeniem mogą użytkować osoby prywatne, ale również firmy profesjonalnie transportujące skutery, łodzie, motorówki i inne sprzęty wodne.

Solidna budowa przyczep na skutery wodne

Transportując skutery wodne na przyczepie podłodziowej, nasi klienci zyskują gwarancję bezpieczeństwa – jest to zasługą m.in. jej wzmocnionej, spawanej konstrukcji wykonanej ze stalowych profili. Dzięki pochyleniu przedniego wzmocnienia przyczepy o 45 stopni znacząco zmniejsza się ryzyko obicia kadłuba w momencie napływania skutera na przyczepę. Standardowo wyposażyliśmy przyczepy w lampy LED w systemie LIGHT UP, zwiększające ich widoczność. Wspomniany system jest bardzo prosty, a także intuicyjny w obsłudze.

Przyczepy podłodziowe Lorries w dobrej kondycji będą służyć przez wiele lat. Jest to zasługa zabezpieczenia przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe – zwiększa ono wytrzymałość na tarcie i mogące się pojawić uderzenia. Tym samym, tak dobre zabezpieczenie sprawia, że z naszych produktów miłośnicy sportów wodnych będą korzystać przez wiele lat.

Wiele rozwiązań dla fanów sportów wodnych

Jeżeli planujecie przetransportować skuter wodny, małą lub dużą łódź, jacht albo motorówkę, najbezpieczniej wybrać do tego odpowiednią przyczepę. Dobór właściwego sprzętu zapewni bezpieczny i bezawaryjny transport. W naszej ofercie znajdziecie:

– przyczepy niehamowane z DMC do 750 kg do transportu skuterów wodnych, wyposażone w płozy lub rolki, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy hamowane z DMC do 1300 kg do transportu dwóch skuterów wodnych, wyposażone w płozy, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe jednoosiowe niehamowane o DMC do 750 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe jednoosiowe hamowane o DMC od 1000 do 1800 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe dwuosiowe hamowane o DMC od 2000 do 3500 kg, mogące przetransportować ponad 8 metrową łódź, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– wózki podłodziowe do transportu wewnętrznego.

 

Przyczepy podłodziowe

W przypadku przewozu lekkich łodzi o DMC do 750 kg, dostępne są modele o maksymalnych wymiarach ładunku długość do 5,5 metra i szerokości 1,6 metra. Są to przyczepy, które dzięki swojej budowie i stabilnej konstrukcji bezpiecznie przewiozą lżejsze ładunki.

W przypadku cięższych łodzi DMC od 1000 do 1800 kg dostępne są przyczepy jednoosiowe hamowane, na których umieścicie ładunek o maksymalnej długości 6,8 metra i szerokości 2 metry.

Największe z przyczep do transportu łodzi czy jachtów o gabarytach do 8,8 metra długości i 2,3 metra szerokości mają DCM od 2500 do 3500 kg.

 

W standardzie przyczepy podłodziowe wyposażone są w:

– mocowania do pasów;

– wytrzymałe i solidne opony oraz felgi;

– wyciągarkę manualną;

– ocynkowane lub lakierowane elementy metalowe;

– system axle move – system przesuwanej osi, który umożliwia dobór lepszego środka ciężkości pod przewożony ładunek;

– osie wyposażone w standardzie w system WPS (Waterproof System);

– rolki lub płozy, w zależności od modelu, ułatwiające załadunek;

– miękką dziobnicę;

– koło podporowe;

– system light up – uchylania lamp tylnych, zapobiegający ich uszkodzeniu przez zalanie wodą.

 

Przyczepy do transportu skuterów wodnych

W przypadku transportu skuterów wodnych o DMC do 750 kg możecie wybierać spośród kilku dostępnych modeli oraz rozwiązań. Na przyczepę można załadować skuter o długości do 4 i szerokości do 1,1 metra, z rozmieszczeniem do wyboru na rolkach lub płozach.

W naszej ofercie posiadamy również przyczepę na dwa skutery wodne, która dodatkowo wyposażona jest w system hamowania. Można na niej przewieźć ładunki o łącznej masie DMC do 1300 kg, długości 4 i szerokości 2,1 metrów.

 

Wózki podłodziowe

Są to pojazdy służące przede wszystkim do transportu łodzi, motorówek, jachtów i innych środków, ale bez możliwości wyjechania na ulicę. Urządzenia te nie podlegają rejestracji. Występują w dwóch wariantach ręczne oraz z zaczepem kulkowym. W zależności od wybranej opcji, są wyposażone w rolki lub płozy. Wszystkie elementy metalowe są ocynkowane ogniowo i galwanicznie, co zabezpiecza wózek przed korozją.

W naszej ofercie dostępne są modele o DMC od 350 do 3500 kg, przeznaczone dla łodzi o długości od 2,5 do 8 metra i szerokości od 1,5 do 2,2 metra.

Trwałość i wytrzymałość

 

Niezależnie od swojego przeznaczenia, każda z przyczep wykonana jest z wysokogatunkowych materiałów i podzespołów. Zautomatyzowany proces produkcji oraz kilkuetapowa kontrola jakości w połączeniu z najlepszymi surowcami gwarantują ich bezawaryjność i wytrzymałość. Optymalny kształt i stabilność ramy zapewniają bezpieczny przewóz motorówki, łodzi, jachtu i innych sprzętów wodnych, a dodatkowo ułatwiają ich załadunek i rozładunek.

 

Ramy i dyszle przyczep poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją.

Kilka faktów o powierzchni ocynkowanej:

  1. Należy ją myć, w szczególności po kontakcie z solą drogową lub chemikaliami.
  2. Należy systematycznie konserwować elementy cynkowane.
  3. Powłoka cynkowana lekko zmienia swój kolor i matowieje w miarę upływu czasu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na właściwości antykorozyjne pojazdu.