Przyczepy

Strona główna / przyczepy

Wiele rozwiązań dla fanów sportów wodnych

Jeżeli planujecie przetransportować skuter wodny, małą lub dużą łódź, jacht albo motorówkę, najbezpieczniej wybrać do tego odpowiednią przyczepę. Dobór właściwego sprzętu zapewni bezpieczny i bezawaryjny transport. W naszej ofercie znajdziecie:

– przyczepy niehamowane z DMC do 750 kg do transportu skuterów wodnych, wyposażone w płozy lub rolki, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy hamowane z DMC do 1300 kg do transportu dwóch skuterów wodnych, wyposażone w płozy, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe jednoosiowe niehamowane o DMC do 750 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe jednoosiowe hamowane o DMC od 1000 do 1800 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– przyczepy podłodziowe dwuosiowe hamowane o DMC od 2000 do 3500 kg, mogące przetransportować ponad 8 metrową łódź, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;

– wózki podłodziowe do transportu wewnętrznego.

 

Przyczepy podłodziowe

W przypadku przewozu lekkich łodzi o DMC do 750 kg, dostępne są modele o maksymalnych wymiarach ładunku długość do 5,5 metra i szerokości 1,6 metra. Są to przyczepy, które dzięki swojej budowie i stabilnej konstrukcji bezpiecznie przewiozą lżejsze ładunki.

W przypadku cięższych łodzi DMC od 1000 do 1800 kg dostępne są przyczepy jednoosiowe hamowane, na których umieścicie ładunek o maksymalnej długości 6,8 metra i szerokości 2 metry.

Największe z przyczep do transportu łodzi czy jachtów o gabarytach do 8,8 metra długości i 2,3 metra szerokości mają DCM od 2500 do 3500 kg.

 

W standardzie przyczepy podłodziowe wyposażone są w:

– mocowania do pasów;

– wytrzymałe i solidne opony oraz felgi;

– wyciągarkę manualną;

– ocynkowane lub lakierowane elementy metalowe;

– system axle move – system przesuwanej osi, który umożliwia dobór lepszego środka ciężkości pod przewożony ładunek;

– osie wyposażone w standardzie w system WPS (Waterproof System);

– rolki lub płozy, w zależności od modelu, ułatwiające załadunek;

– miękką dziobnicę;

– koło podporowe;

– system light up – uchylania lamp tylnych, zapobiegający ich uszkodzeniu przez zalanie wodą.

 

Przyczepy do transportu skuterów wodnych

W przypadku transportu skuterów wodnych o DMC do 750 kg możecie wybierać spośród kilku dostępnych modeli oraz rozwiązań. Na przyczepę można załadować skuter o długości do 4 i szerokości do 1,1 metra, z rozmieszczeniem do wyboru na rolkach lub płozach.

W naszej ofercie posiadamy również przyczepę na dwa skutery wodne, która dodatkowo wyposażona jest w system hamowania. Można na niej przewieźć ładunki o łącznej masie DMC do 1300 kg, długości 4 i szerokości 2,1 metrów.

 

Wózki podłodziowe

Są to pojazdy służące przede wszystkim do transportu łodzi, motorówek, jachtów i innych środków, ale bez możliwości wyjechania na ulicę. Urządzenia te nie podlegają rejestracji. Występują w dwóch wariantach ręczne oraz z zaczepem kulkowym. W zależności od wybranej opcji, są wyposażone w rolki lub płozy. Wszystkie elementy metalowe są ocynkowane ogniowo i galwanicznie, co zabezpiecza wózek przed korozją.

W naszej ofercie dostępne są modele o DMC od 350 do 3500 kg, przeznaczone dla łodzi o długości od 2,5 do 8 metra i szerokości od 1,5 do 2,2 metra.

Trwałość i wytrzymałość

 

Niezależnie od swojego przeznaczenia, każda z przyczep wykonana jest z wysokogatunkowych materiałów i podzespołów. Zautomatyzowany proces produkcji oraz kilkuetapowa kontrola jakości w połączeniu z najlepszymi surowcami gwarantują ich bezawaryjność i wytrzymałość. Optymalny kształt i stabilność ramy zapewniają bezpieczny przewóz motorówki, łodzi, jachtu i innych sprzętów wodnych, a dodatkowo ułatwiają ich załadunek i rozładunek.

 

Ramy i dyszle przyczep poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją.

Kilka faktów o powierzchni ocynkowanej:

  1. Należy ją myć, w szczególności po kontakcie z solą drogową lub chemikaliami.
  2. Należy systematycznie konserwować elementy cynkowane.
  3. Powłoka cynkowana lekko zmienia swój kolor i matowieje w miarę upływu czasu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na właściwości antykorozyjne pojazdu.