Przyczepy
Strona główna / przyczepy-
Sortuj według:
-
Wyświetl jako:
-
Model PP10-5820
Do 1000 kg
5500 mm
mm
-
Model PP13-4021 P/O
Do 1300 kg
4000 mm
mm
-
Model PP13-6820
Do 1300 kg
6400 mm
mm
-
Model PP15-6820
Do 1500 kg
6400 mm
mm
-
Model PP18-6820
Do 1800 kg
6400 mm
mm
-
Model PP20-7223
Do 2000 kg
6800 mm
mm
-
Model PP25-8023
Do 2500 kg
7400 mm
mm
-
Model PP30-8023
Do 3000 kg
7400 mm
mm
-
Model PP35-8823
Do 3500 kg
8100 mm
mm
-
Model PP75-4011 P/L
Do 750 kg
4000 mm
mm
-
Model PP75-4011 R/L
Do 750 kg
4000 mm
mm
Wiele rozwiązań dla fanów sportów wodnych
Jeżeli planujecie przetransportować skuter wodny, małą lub dużą łódź, jacht albo motorówkę, najbezpieczniej wybrać do tego odpowiednią przyczepę. Dobór właściwego sprzętu zapewni bezpieczny i bezawaryjny transport. W naszej ofercie znajdziecie:
– przyczepy niehamowane z DMC do 750 kg do transportu skuterów wodnych, wyposażone w płozy lub rolki, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;
– przyczepy hamowane z DMC do 1300 kg do transportu dwóch skuterów wodnych, wyposażone w płozy, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;
– przyczepy podłodziowe jednoosiowe niehamowane o DMC do 750 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;
– przyczepy podłodziowe jednoosiowe hamowane o DMC od 1000 do 1800 kg, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;
– przyczepy podłodziowe dwuosiowe hamowane o DMC od 2000 do 3500 kg, mogące przetransportować ponad 8 metrową łódź, wykończone w standardzie cynkowaniem ogniowy lub opcjonalnie lakierowane;
– wózki podłodziowe do transportu wewnętrznego.
Przyczepy podłodziowe
W przypadku przewozu lekkich łodzi o DMC do 750 kg, dostępne są modele o maksymalnych wymiarach ładunku długość do 5,5 metra i szerokości 1,6 metra. Są to przyczepy, które dzięki swojej budowie i stabilnej konstrukcji bezpiecznie przewiozą lżejsze ładunki.
W przypadku cięższych łodzi DMC od 1000 do 1800 kg dostępne są przyczepy jednoosiowe hamowane, na których umieścicie ładunek o maksymalnej długości 6,8 metra i szerokości 2 metry.
Największe z przyczep do transportu łodzi czy jachtów o gabarytach do 8,8 metra długości i 2,3 metra szerokości mają DCM od 2500 do 3500 kg.
W standardzie przyczepy podłodziowe wyposażone są w:
– mocowania do pasów;
– wytrzymałe i solidne opony oraz felgi;
– wyciągarkę manualną;
– ocynkowane lub lakierowane elementy metalowe;
– system axle move – system przesuwanej osi, który umożliwia dobór lepszego środka ciężkości pod przewożony ładunek;
– osie wyposażone w standardzie w system WPS (Waterproof System);
– rolki lub płozy, w zależności od modelu, ułatwiające załadunek;
– miękką dziobnicę;
– koło podporowe;
– system light up – uchylania lamp tylnych, zapobiegający ich uszkodzeniu przez zalanie wodą.
Przyczepy do transportu skuterów wodnych
W przypadku transportu skuterów wodnych o DMC do 750 kg możecie wybierać spośród kilku dostępnych modeli oraz rozwiązań. Na przyczepę można załadować skuter o długości do 4 i szerokości do 1,1 metra, z rozmieszczeniem do wyboru na rolkach lub płozach.
W naszej ofercie posiadamy również przyczepę na dwa skutery wodne, która dodatkowo wyposażona jest w system hamowania. Można na niej przewieźć ładunki o łącznej masie DMC do 1300 kg, długości 4 i szerokości 2,1 metrów.
Wózki podłodziowe
Są to pojazdy służące przede wszystkim do transportu łodzi, motorówek, jachtów i innych środków, ale bez możliwości wyjechania na ulicę. Urządzenia te nie podlegają rejestracji. Występują w dwóch wariantach ręczne oraz z zaczepem kulkowym. W zależności od wybranej opcji, są wyposażone w rolki lub płozy. Wszystkie elementy metalowe są ocynkowane ogniowo i galwanicznie, co zabezpiecza wózek przed korozją.
W naszej ofercie dostępne są modele o DMC od 350 do 3500 kg, przeznaczone dla łodzi o długości od 2,5 do 8 metra i szerokości od 1,5 do 2,2 metra.
Trwałość i wytrzymałość
Niezależnie od swojego przeznaczenia, każda z przyczep wykonana jest z wysokogatunkowych materiałów i podzespołów. Zautomatyzowany proces produkcji oraz kilkuetapowa kontrola jakości w połączeniu z najlepszymi surowcami gwarantują ich bezawaryjność i wytrzymałość. Optymalny kształt i stabilność ramy zapewniają bezpieczny przewóz motorówki, łodzi, jachtu i innych sprzętów wodnych, a dodatkowo ułatwiają ich załadunek i rozładunek.
Ramy i dyszle przyczep poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją.
Kilka faktów o powierzchni ocynkowanej:
- Należy ją myć, w szczególności po kontakcie z solą drogową lub chemikaliami.
- Należy systematycznie konserwować elementy cynkowane.
- Powłoka cynkowana lekko zmienia swój kolor i matowieje w miarę upływu czasu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na właściwości antykorozyjne pojazdu.