Przyczepy

Strona główna / przyczepy

Przyczepy – lawety stanowią bezpieczny oraz pewny sposób na przewiezienie auta. Co ważne, widoczne w tej kategorii przyczepy będące jednocześnie lawetami sprawdzą się zarówno w użytku osobistym, jak i przez firmy transportowe, czy też warsztaty samochodowe. Umożliwią one wygodny i komfortowy transport samochodu, co jest zasługą m.in. solidnej budowy naszych lawet. Ramę oraz dyszel wykonaliśmy z profili zamkniętych, co ma bezpośredni wpływ na stabilność oraz wytrzymałość całej konstrukcji. Oferujemy naszym klientom przyczepy w wersji standard, charakteryzujące się oddzielnymi trapami najazdowymi oraz przyczepy zintegrowane z najazdami.

Zaawansowana budowa przyczep – lawet

Jak działają nasze przyczepy – lawety? Każda z nich została wyposażona w uchylną rampę, która pracuje w oparciu o hydrauliczne siłowniki. To właśnie one pozwalają stworzyć niski kąt nachylenia pojazdów. Taka budowa znacznie ułatwia zarówno wjazd, jak i zjazd pojazdu z przyczepy. Dzięki szerokiej rampie możliwe jest wprowadzenie oraz transport aut o dużych gabarytach. Doskonale nadają się do tego modele widoczne w tej kategorii z DMC do 3500 kg, wymiarach od 4,5 do 5,5 metra długości oraz do. 2,1 metra szerokości. Standardowo nasze przyczepy – lawety wyposażone są w koło podporowe, kliny, które pozwalają na bezpieczne zablokowanie koła, pełnowymiarowe koło zapasowe, a także ręczną wciągarkę. Istnieje również możliwość doposażenia przyczepy w wypełnienie podłogi wykonane z aluminium lub sklejki, amortyzatory na osi, wciągarkę elektryczną oraz pompę hydrauliczną.

Lawety zintegrowane – jeszcze większa wygoda

Oprócz lawet Standard oferujemy także modele zintegrowane. Czym różnią się one od podstawowych modeli? Jedyna różnica występuje w najazdach, które w modelach zintegrowanych stanowią nierozłączną część rampy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mamy jeszcze większą wygodę w obsłudze lawety, ponieważ nie jest wymagane osobne wysuwanie i mocowanie najazdu. Model zintegrowany wyposażony został też w system LIGHT SIDE, który odpowiedzialny jest za uchylanie tylnych lamp, co stanowi zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie wprowadzania, a także sprowadzania auta. Poza tymi elementami przyczepa – laweta zintegrowana ma takie samo wyposażenie jak model standardowy.

Modele lawet z naszej oferty

W tej kategorii uwzględniliśmy przyczepy – lawety o różnych parametrach, co pozwoli dostosować je do indywidualnych potrzeb. Jednym z modeli jest przyczepa – laweta PL27 – 4521, której DMC wynosi do 2700 kg. Wyposażono ją w dwie osie hamowane, a blachy najazdu wykonane zostały z aluminium o grubości 4 mm. Rampę uchylną oraz dyszel wykonano z profili zamkniętych, co wpływa na sztywność oraz stabilność przyczepy. Opcjonalnie istnieje możliwość wyposażenia lawety w pompę hydrauliczną jedno- lub dwukierunkową.

Model przyczepy – lawety PL35 – 4521 posiada DMC 3500 kg. W standardzie wyposażona jest w koło podporowe, zapasowe, ręczną wciągarkę do 1135 kg, kliny do blokowania kół przyczepy oraz hamulec najazdowy. Podobnie jak w przypadku wcześniej opisywanego, również i ten model można dodatkowo doposażyć, np. w wypełnienie podłogi (sklejką/aluminiowe).

Przyczepy-lawety standard mogą być także wyposażone w burty boczne. Dzięki temu spełniają dodatkową funkcję do przewożenia również innych rodzajów ładunków.

Jakość i trwałość

Jednym z wyróżników naszych przyczep – lawet jest ich wysoka jakość wykonania. Ramy oraz dyszle poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki czemu stal otrzymuje warstwę ochronną. Jej zadaniem jest wzmocnienie przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także korozją. Należy pamiętać, że powierzchnię ocynkowaną, dla zachowania jej w dobrym stanie, należy myć. Jest to szczególnie istotne po kontakcie z solą drogową i różnymi chemikaliami. Elementy cynkowane powinny być systematycznie konserwowane. Jest zupełnie naturalne, że powłoka cynkowana delikatnie zmienia swój kolor, a także matowieje w miarę upływu czasu. Nie ma to jednak wpływu na jej właściwości antykorozyjne.

Polityka jakości, którą kierujemy się w codziennej pracy, pozwala nam na tworzenie produktów niezawodnych oraz bezpiecznych, w pełni zgodnych z wymogami prawnymi, a także oczekiwaniami naszych klientów. Co więcej, wciąż doskonalimy nasz system zarządzania jakością. Wprowadziliśmy kontrolę produkcji na jej poszczególnych etapach.

Lorries przyczepy ocynkowane

Trwałość i wytrzymałość

Ramy i dyszle przyczep poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją.

Kilka faktów o powierzchni ocynkowanej:

  1. Należy ją myć, w szczególności po kontakcie z solą drogową lub chemikaliami.
  2. Należy systematycznie konserwować elementy cynkowane.
  3. Powłoka cynkowana lekko zmienia swój kolor i matowieje w miarę upływu czasu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na właściwości antykorozyjne pojazdu.