Szukaj
Zamknij to pole wyszukiwania.

Przyczepy

Strona główna / przyczepy

Dopuszczalna masa całkowita informacje Dopuszczalna masa całkowita kg

Ładowność informacje Ładowność kg

Maksymalna szerokość powierzchni załadunku informacje Maksymalna szerokość powierzchni załadunku mm

Maksymalna długość powierzchni załadunku informacje Maksymalna długość powierzchni załadunku mm

Dopuszczalna masa całkowita informacje Dopuszczalna masa całkowita kg

Ładowność informacje Ładowność kg

Maksymalna szerokość powierzchni załadunku informacje Maksymalna szerokość powierzchni załadunku mm

Maksymalna długość powierzchni załadunku informacje Maksymalna długość powierzchni załadunku mm

Dopuszczalna masa całkowita informacje Dopuszczalna masa całkowita kg

Ładowność informacje Ładowność kg

Maksymalna szerokość powierzchni załadunku informacje Maksymalna szerokość powierzchni załadunku mm

Maksymalna długość powierzchni załadunku informacje Maksymalna długość powierzchni załadunku mm

Dopuszczalna masa całkowita informacje Dopuszczalna masa całkowita kg

Ładowność informacje Ładowność kg

Maksymalna szerokość powierzchni załadunku informacje Maksymalna szerokość powierzchni załadunku mm

Maksymalna długość powierzchni załadunku informacje Maksymalna długość powierzchni załadunku mm

Przyczepy lawety

Przyczepy – lawety stanowią bezpieczny oraz pewny sposób na przewiezienie auta. Co ważne, widoczne w tej kategorii przyczepy będące jednocześnie lawetami sprawdzą się zarówno w użytku osobistym, jak i przez firmy transportowe, czy też warsztaty samochodowe. Umożliwią one wygodny i komfortowy transport samochodu, co jest zasługą m.in. solidnej budowy naszych lawet. Ramę oraz dyszel wykonaliśmy z profili zamkniętych, co ma bezpośredni wpływ na stabilność oraz wytrzymałość całej konstrukcji. Oferujemy naszym klientom przyczepy w wersji standard, charakteryzujące się oddzielnymi trapami najazdowymi oraz przyczepy zintegrowane z najazdami.

Zaawansowana budowa przyczep – lawet

Jak działają nasze przyczepy – lawety? Każda z nich została wyposażona w uchylną rampę, która pracuje w oparciu o hydrauliczne siłowniki. To właśnie one pozwalają stworzyć niski kąt nachylenia pojazdów. Taka budowa znacznie ułatwia zarówno wjazd, jak i zjazd pojazdu z przyczepy. Dzięki szerokiej rampie możliwe jest wprowadzenie oraz transport aut o dużych gabarytach. Doskonale nadają się do tego modele widoczne w tej kategorii z DMC do 3500 kg, wymiarach od 4,5 do 5,5 metra długości oraz do. 2,1 metra szerokości. Standardowo nasze przyczepy – lawety wyposażone są w koło podporowe, kliny, które pozwalają na bezpieczne zablokowanie koła, pełnowymiarowe koło zapasowe, a także ręczną wciągarkę. Istnieje również możliwość doposażenia przyczepy w wypełnienie podłogi wykonane z aluminium lub sklejki, amortyzatory na osi, wciągarkę elektryczną oraz pompę hydrauliczną.

Przyczepy lawety zintegrowane – jeszcze większa wygoda

Oprócz lawet Standard oferujemy także modele zintegrowane. Czym różnią się one od podstawowych modeli? Jedyna różnica występuje w najazdach, które w modelach zintegrowanych stanowią nierozłączną część rampy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mamy jeszcze większą wygodę w obsłudze lawety, ponieważ nie jest wymagane osobne wysuwanie i mocowanie najazdu. Model zintegrowany wyposażony został też w system LIGHT SIDE, który odpowiedzialny jest za uchylanie tylnych lamp, co stanowi zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie wprowadzania, a także sprowadzania auta. Poza tymi elementami przyczepa – laweta zintegrowana ma takie samo wyposażenie jak model standardowy.

Modele przyczep lawet z naszej oferty

W tej kategorii uwzględniliśmy przyczepy – lawety o różnych parametrach, co pozwoli dostosować je do indywidualnych potrzeb. Jednym z modeli jest przyczepa – laweta PL27 – 4521, której DMC wynosi do 2700 kg. Wyposażono ją w dwie osie hamowane, a blachy najazdu wykonane zostały z aluminium o grubości 4 mm. Rampę uchylną oraz dyszel wykonano z profili zamkniętych, co wpływa na sztywność oraz stabilność przyczepy. Opcjonalnie istnieje możliwość wyposażenia lawety w pompę hydrauliczną jedno- lub dwukierunkową.

Model przyczepy – lawety PL35 – 4521 posiada DMC 3500 kg. W standardzie wyposażona jest w koło podporowe, zapasowe, ręczną wciągarkę do 1135 kg, kliny do blokowania kół przyczepy oraz hamulec najazdowy. Podobnie jak w przypadku wcześniej opisywanego, również i ten model można dodatkowo doposażyć, np. w wypełnienie podłogi (sklejką/aluminiowe).

Przyczepy-lawety standard mogą być także wyposażone w burty boczne. Dzięki temu spełniają dodatkową funkcję do przewożenia również innych rodzajów ładunków.

Wysoka jakość i trwałość przyczep – lawet

Jednym z wyróżników naszych przyczep – lawet jest ich wysoka jakość wykonania. Ramy oraz dyszle poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki czemu stal otrzymuje warstwę ochronną. Jej zadaniem jest wzmocnienie przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także korozją. Należy pamiętać, że powierzchnię ocynkowaną, dla zachowania jej w dobrym stanie, należy myć. Jest to szczególnie istotne po kontakcie z solą drogową i różnymi chemikaliami. Elementy cynkowane powinny być systematycznie konserwowane. Jest zupełnie naturalne, że powłoka cynkowana delikatnie zmienia swój kolor, a także matowieje w miarę upływu czasu. Nie ma to jednak wpływu na jej właściwości antykorozyjne.

Polityka jakości, którą kierujemy się w codziennej pracy, pozwala nam na tworzenie produktów niezawodnych oraz bezpiecznych, w pełni zgodnych z wymogami prawnymi, a także oczekiwaniami naszych klientów. Co więcej, wciąż doskonalimy nasz system zarządzania jakością. Wprowadziliśmy kontrolę produkcji na jej poszczególnych etapach.

Jakie przyczepy lawety znajdziesz w naszej ofercie?

W naszej ofercie znajdziesz standardowe przyczepy lawety, lawety ze zintegrowanymi najazdami, a także lawety z burtami umożliwiające przewóz różnych urządzeń.

Na co zwrócić uwagę podczas wyboru przyczepy lawety?

Podczas wyboru przyczepy lawety warto zwrócić uwagę na jej dopuszczalną masę całkowitą, a także na samą masę przyczepy.

Lorries przyczepy ocynkowane

Trwałość i wytrzymałość

Ramy i dyszle przyczep poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją.

Kilka faktów o powierzchni ocynkowanej:

  1. Należy ją myć, w szczególności po kontakcie z solą drogową lub chemikaliami.
  2. Należy systematycznie konserwować elementy cynkowane.
  3. Powłoka cynkowana lekko zmienia swój kolor i matowieje w miarę upływu czasu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na właściwości antykorozyjne pojazdu.