Przyczepy
ofertaPrzyczepa do transportu łodzi PP75-5118
Lekka, niehamowana przyczepa do transportu łodzi, łódek, motorówek i sprzętu wodnego z DMC do 750 kg. Idealna dla wędkarzy.
Lekka przyczepa do transportu łodzi, łódek i niewielkich motorówek o DMC do 750 kg. Posiada niską masę własną, dzięki czemu nadaje się do przewozu łodzi o wadze do 600 kg.
PRZYCZEPA DO TRANSPORTU ŁODZI Z ROLKAMI
Przyczepa PP75-5118, może być zarówno użytkowana przez osoby prywatne, jak i firmy zajmujące się profesjonalnym przewozem łodzi. Można na nią załadować motorówkę, łódz lub małą łódkę np. wędkarską o wadze niewiele ponad 600 kg.
Przewóz łodzi odbywa się na solidnej i mocnej konstrukcji z długim dyszlem. Przyczepa posiada dwa niezależne wsporniki boczne oraz trzy rolki denne, na których osadzony jest ładunek. Każdy ze wsporników bocznych posiada możliwość regulacji wysokości oraz kąta pochylenia. Dzięki temu w zależności od szerokości przewożonej łodzi można ustawić je w taki sposób, aby bezpiecznie dopasowały się do przewożonego ładunku. Ponadto możliwa jest regulacja kąta nachylenia oraz odległość ustawienia wciągarki. W zależności od wymiarów łodzi słupek wciągarki możemy przesunąć w przód lub tył dyszla.
Dla podniesienia wygody użytkowania przy nadkolach dodaliśmy schodki boczne, które ułatwiają dostęp do ładunku i jego obsługę. Dodatkowo przyczepa posiada w standardzie koło podporowe, które ułatwia manewrowanie na placu postojowym.
PRAKTYCZNE WYPOSAŻENIE PRZYCZEPY
W standardzie przyczepa została, m.in. wyposażona w uchylne lampy LED. Dzięki temu rozwiązaniu nie ma możliwości uszkodzenia łodzi lub przyczepy w trakcie wodowania. Technologia LED wydłuża żywotność oświetlenia, a zastosowane w nich złącza Bajonet gwarantują wodoodporność całego systemu. Oświetlenie stanowi integralną część pojazdu i jest intuicyjne w obsłudze. W prosty sposób można je odbezpieczyć i ustawić w odpowiednim położeniu umożliwiającym wodowanie łódki.
Przyczepa jest zabezpieczona przed korozją warstwą ocynku ogniowego z pasywacją. Dzięki temu może być przechowywana na dworze lub zatapiana w akwenie. Należy jednak pamiętać o jej systematycznym myciu i konserwacji, szczególnie jeśli ma częsty kontakt z solą.
Oś przyczepy posiada system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza ich łożyska przed zalaniem wodą. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samej osi. Model został wyposażony w standardzie w 4 zaczepy, które pozwalają bezpiecznie i pewnie przypiąć ładunek pasami. Co ważne możemy swobodnie regulować ich ustawienie na ramie przyczepy, dostosowując położenie do gabarytów przewożonej łodzi.
Oprócz typowych udogodnień przyczepę można doposażyć w koło zapasowe z mocowaniem, amortyzatory do osi z mocowaniem, dodatkowe mocowania pasów, zabezpieczenie antykradzieżowe lub felgi ze stopów lekkich.
UWAGA: Produkty prezentowane na fotografiach mogą nieznacznie różnić się od oryginałów. Treści zawarte na stronie internetowej mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Funkcjonalne
- Brak tylnej belki: Ułatwienie dla zapominalskich, którzy zostawiają belki na slipie po załadunku lub rozładunku łodzi.
- Wysuwane lampy: Zwiększają powierzchnię załadunku, co poprawia funkcjonalność przyczepy.
- Regulowana oś: Możliwość regulacji środka ciężkości poprzez zmianę położenia osi.
- Kołyska tylna: Ułatwia naprowadzanie łodzi podczas załadunku.
- Demontowalny zderzak: Bez lamp, co ułatwia załadunek i zmniejsza ryzyko uszkodzeń.
Wizualne
- Lampy LED: Nowoczesne oświetlenie, poprawiające widoczność oraz estetykę na drodze.
- Bogate wyposażenie opcjonalne: Płozy z nakładkami z tworzywa lub płozorolki, które chronią kadłub łodzi przed zabrudzeniami.
Konstrukcyjne
- Płozy pokryte materiałem absorbującym wstrząsy
- Ocynk: Zwiększona ochrona przed korozją, szczególnie w wersjach nielakierowanych.
- Pasywacja ocynku – Dodatkowe wzmocnienie powłoki antykorozyjnej (przyczepy nielakierowane)
- Normalia nierdzewne: Od nowego sezonu, elementy nierdzewne podnoszą trwałość konstrukcji.
- Rama z profilu zamkniętego: Zapewnia wyższą wytrzymałość i dłuższą żywotność.
- Spawany dyszel z ramą: Wzmocniona konstrukcja dla lepszej stabilności i wytrzymałości.
Wyposażenie standardowe
Wyposażenie dodatkowe
Lekka przyczepa do transportu łodzi, łódek i niewielkich motorówek o DMC do 750 kg. Posiada niską masę własną, dzięki czemu nadaje się do przewozu łodzi o wadze do 600 kg.
PRZYCZEPA DO TRANSPORTU ŁODZI Z ROLKAMI
Przyczepa PP75-5118, może być zarówno użytkowana przez osoby prywatne, jak i firmy zajmujące się profesjonalnym przewozem łodzi. Można na nią załadować motorówkę, łódz lub małą łódkę np. wędkarską o wadze niewiele ponad 600 kg.
Przewóz łodzi odbywa się na solidnej i mocnej konstrukcji z długim dyszlem. Przyczepa posiada dwa niezależne wsporniki boczne oraz trzy rolki denne, na których osadzony jest ładunek. Każdy ze wsporników bocznych posiada możliwość regulacji wysokości oraz kąta pochylenia. Dzięki temu w zależności od szerokości przewożonej łodzi można ustawić je w taki sposób, aby bezpiecznie dopasowały się do przewożonego ładunku. Ponadto możliwa jest regulacja kąta nachylenia oraz odległość ustawienia wciągarki. W zależności od wymiarów łodzi słupek wciągarki możemy przesunąć w przód lub tył dyszla.
Dla podniesienia wygody użytkowania przy nadkolach dodaliśmy schodki boczne, które ułatwiają dostęp do ładunku i jego obsługę. Dodatkowo przyczepa posiada w standardzie koło podporowe, które ułatwia manewrowanie na placu postojowym.
PRAKTYCZNE WYPOSAŻENIE PRZYCZEPY
W standardzie przyczepa została, m.in. wyposażona w uchylne lampy LED. Dzięki temu rozwiązaniu nie ma możliwości uszkodzenia łodzi lub przyczepy w trakcie wodowania. Technologia LED wydłuża żywotność oświetlenia, a zastosowane w nich złącza Bajonet gwarantują wodoodporność całego systemu. Oświetlenie stanowi integralną część pojazdu i jest intuicyjne w obsłudze. W prosty sposób można je odbezpieczyć i ustawić w odpowiednim położeniu umożliwiającym wodowanie łódki.
Przyczepa jest zabezpieczona przed korozją warstwą ocynku ogniowego z pasywacją. Dzięki temu może być przechowywana na dworze lub zatapiana w akwenie. Należy jednak pamiętać o jej systematycznym myciu i konserwacji, szczególnie jeśli ma częsty kontakt z solą.
Oś przyczepy posiada system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza ich łożyska przed zalaniem wodą. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samej osi. Model został wyposażony w standardzie w 4 zaczepy, które pozwalają bezpiecznie i pewnie przypiąć ładunek pasami. Co ważne możemy swobodnie regulować ich ustawienie na ramie przyczepy, dostosowując położenie do gabarytów przewożonej łodzi.
Oprócz typowych udogodnień przyczepę można doposażyć w koło zapasowe z mocowaniem, amortyzatory do osi z mocowaniem, dodatkowe mocowania pasów, zabezpieczenie antykradzieżowe lub felgi ze stopów lekkich.
UWAGA: Produkty prezentowane na fotografiach mogą nieznacznie różnić się od oryginałów. Treści zawarte na stronie internetowej mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Wyposażenie standardowe
Wyposażenie dodatkowe
Sprawdź inne nasze modele
-
Model Przyczepa podłodziowa PP75-4216
Do 750 kg 3454 mm 1592 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP55-5916 L
Do 550 kg 5000 mm 1170 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP30-8025
Do 3000 kg 7800 mm 2526 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP75-4816 P/O
Do 750 kg 3738 mm mmWięcej informacji -
Model Przyczepa platforma PT75-2617
Do 750 kg 2534 mm 1697 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP25-8025
Do 2500 kg 7800 mm 2526 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa TM10
Do 1000 kg 2616 mm 1444 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP75-5916 L
Do 750 kg 5000 mm 1170 mmWięcej informacji -
Model Przyczepa PP75-4816 R/O
Do 750 kg 3738 mm mmWięcej informacji -
Model Przyczepa TM15
Do 1500 kg 2616 mm 1444 mmWięcej informacji