Remorques

Accueil / Remorques

Nowoczesne przyczepy podłodziowe od Lorries

Remorques de bateau Lorries to niezwykle zaawansowane rozwiązania, które spełniają oczekiwania wszystkich miłośników wodnych sportów. Wyróżnia je nowoczesna, a przede wszystkim bardzo przemyślana konstrukcja – jest to istotne ze względu na specyficzną budowę sprzętów wodnych. Nie bez znaczenia jest też trwałość, a także solidność naszych rozwiązań. Wszystkie te atuty powodują, że REMORQUES BATEAUX z oferty Lorries są często wybierane przez wszystkie osoby, które chcą sprawnie, komfortowo, a przede wszystkim bezpiecznie przetransportować np. skuter wodny, motorówkę, łódkę, łódź czy mały jacht.

Co istotne, w Lorries dajemy możliwość precyzyjnego wyboru przyczepy dedykowanej konkretnym, wodnym sprzętom. Mamy tu na myśli np. możliwość zakupu REMORQUES BATEAUXj JET SKI, na której można bezpiecznie przetransportować jeden lub dwa skutery wodne, jeśli mamy taką potrzebę. Dla najbardziej wymagających klientów przygotowaliśmy możliwość zakupu przyczep o DMC od 2000 kg do 3500 kg, która umożliwia transport ponad 8-metrowej łodzi.

Przyczepy do skuterów, 1-osiowe, 2-osiowe

W naszej ofercie przyczep podłodziowych uwzględniliśmy przyczepy do transportu skuterów wodnych, transportu małych łodzi i jachtów 1-osiowe, a także większych modeli – 2-osiowe.

Przyczepa PP55-5916 L to model jednoosiowy. Jest bardzo lekka, przystosowana do transportu łódek, łodzi, a także niewielkich motorówek. Jej DMC wynosi do 550 kg. Szczególnie polecamy ją wszystkim entuzjastom wędkarstwa, żeglarstwa oraz posiadaczom mniejszych jednostek pływających. Bardzo łatwo można doczepić ją do większości aut osobowych.

Do transportu skuterów wodnych doskonale nadaje się, m.in. model PP75-4816 P/L wyposażony w płozy, dzięki czemu pozwala na wygodny i sprawny przewóz nawet najdłuższych skuterów. Podobnie jak pozostałe REMORQUES BATEAUX Lorries, wyróżnia się niską masą własną, a także obszerną powierzchnią załadunkową, dzięki czemu można na niej przewieźć skuter wodny nawet o największych gabarytach.

Osoby poszukujące przyczepy 2-osiowej, dedykowanej większym łodziom i jachtom, powinny zwrócić uwagę m.in. na model PP25-8025, do transportu jednostek o długości do blisko 8 metrów i DMC do 2500 kg (można ją powiększyć do 2700 kg). Wspominając o tej przyczepie należy dodać, że posiada ona mocny stelaż wykonany z zamkniętego profilu. Dodatkowo usztywniliśmy go poprzez zastosowanie czterech poprzecznych podpór, a także prowadnicy umieszczonej wzdłuż stelaża. Warto też wspomnieć o obecności tzw. kołyski, czyli ruchomego zespołu rolek kilowych i kół, ułatwiającego wprowadzanie lub sprowadzanie łodzi na/z przyczepy. Dzięki temu, a także systemowi podpór bocznych, umieszczenie łodzi, czy też motorówki na przyczepie jest bardzo wygodne i co ważne, nie wymaga dużego nakładu siły. Taką przemyślaną konstrukcją wyróżniają się wszystkie REMORQUES BATEAUX dostępne w naszej ofercie.

Tak bogaty podział przyczep podłodziowych powoduje, że każdy klient wybierze w Lorries przyczepę, która spełni jego indywidualne oczekiwania. Nasze przyczepy z powodzeniem mogą użytkować osoby prywatne, ale również firmy profesjonalnie transportujące skutery, łodzie, motorówki i inne sprzęty wodne.

Solidna budowa przyczep do transportu skuterów wodnych

Transportując skutery wodne na przyczepie podłodziowej, nasi klienci zyskują gwarancję bezpieczeństwa – jest to zasługą m.in. jej wzmocnionej, spawanej konstrukcji wykonanej ze stalowych profili. Dzięki pochyleniu przedniego wzmocnienia przyczepy o 45 stopni znacząco zmniejsza się ryzyko obicia kadłuba w momencie napływania skutera na przyczepę. Standardowo wyposażyliśmy przyczepy w lampy LED w systemie LIGHT UP, zwiększające ich widoczność. Wspomniany system jest bardzo prosty, a także intuicyjny w obsłudze.

Remorques de bateau Lorries w dobrej kondycji będą służyć przez wiele lat. Jest to zasługa zabezpieczenia przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe – zwiększa ono wytrzymałość na tarcie i mogące się pojawić uderzenia. Tym samym, tak dobre zabezpieczenie sprawia, że z naszych produktów miłośnicy sportów wodnych będą korzystać przez wiele lat.

Plusieurs solutions pour les amateurs de sports nautiques

Si vous souhaitez transporter un jet-ski, un petit ou un grand bateau, un yacht ou un bateau à moteur, le choix le plus sûr est une remorque adaptée à cet effet. Un équipement approprié permettra de garantir un transport sûr et sans problème. Notre offre comprend:

- des remorques non freinées d'un PTAC jusqu'à 750 kg pour transporter des jet-skis, équipées de patins ou de rouleaux, en standard finies par galvanisation à chaud ou, en option, vernies;

- des remorques freinées d'un PTAC jusqu'à 1300 kg pour transporter deux jet-skis, équipées de patins, en standard finies par galvanisation à chaud ou, en option, vernies;

- des remorques porte-bateau à un essieu non freinées d'un PTAC jusqu'à 750 kg, en standard finies par galvanisation à chaud ou, en option, vernies;

- des remorques porte-bateau à un essieu freinées d'un PTAC de 1000 à 1800 kg, en standard finies par galvanisation à chaud ou, en option, vernies;

- des remorques porte-bateau à deux essieux freinées d'un PTAC de 2000 à 3500 kg, permettant de transporter un bateau d'une longueur maximale de 8 mètres, en standard finies par galvanisation à chaud ou, en option, vernies;

- charriots porte-bateau pour un transport intérieur.

Remorques de bateau

Pour le transport de bateaux légers, d'un PTAC jusqu'à 750 kg, nous offrons des modèles de dimensions maximales de la charge de 5,5 m de longueur et de 1,6 m de largeur. Il s'agit des remorques qui, grâce à leur structure et construction stable, permettent de transporter des charges légères.

Dans le cas de bateaux plus lourds, d'un PTAC de 1000 à 1800 kg, nous proposons des remorques à un essieu, sur lesquelles il est possible de placer une charge d'une longueur maximale de 6,8 mètres et d'une largeur maximale de 2 mètres.

Les plus grandes remorques pour transporter des bateaux ou des yachts des dimensions jusqu'à 8,8 mètres de longueur et 2,3 mètres de largeur sont d'un PTAC de 2500 kg à 3500 kg.

En standard, les remorques porte-bateau sont équipées:

- de fixations des sangles;

- des pneus et jantes résistants et solides;

- d'un treuil manuel;

- des éléments en métal galvanisés ou vernis;

- du système axle move - système basé sur un essieu mobile qui permet de trouver le meilleur centre de gravité pour la charge transportée;

- des essieux équipés en standard du système WPS (Waterproof System);

- des rouleaux ou des patins, en fonction du modèle, facilitant le chargement;

- de la butée d'étrave douce;

- d'une roue jockey;

– system light up – uchylania lamp tylnych, zapobiegający ich uszkodzeniu przez zalanie wodą. 

Remorques de transport de jet-skis

Dans le cas du transport des jet-skis d'un PTAC maximal de 750 kg, vous pouvez choisir parmi plusieurs modèles et solutions disponibles. Sur la remorque, il est possible de transporter un jet-ski d'une longueur maximale de 4 m et d'une largeur de 1,1 m, placé, aux choix, sur les rouleaux ou les patins.

Notre offre comprend également une remorque pour deux jet-skis qui est accessoirement équipée d'un système de freinage. Elle peut transporter des charges d'un PTAC jusqu'à 1300 kg, d'une longueur maximale de 4 mètres et d'une largeur de 2,1 mètres.

Charriots porte-bateau

Il s'agit de véhicules qui servent en principe à transporter des bateaux, jet-skis, yachts et d'autres véhicules nautiques, sans possibilité de sortir dans la rue. Ces appareils ne sont pas soumis à l'enregistrement. Ils sont disponibles en deux versions : manuels et avec la boule d'attelage. En fonction de l'option choisie, ils sont équipés de rouleaux ou de patins. Tous les éléments en métal sont galvanisés à chaud et électrolytiquement, ce qui protège le charriot contre la rouille.

Notre offre comprend les modèles d'un PTAC de 350 à 3500 kg destinés à des bateaux d'une longueur de 2,5 à 8 mètres et d'une largeur de 1,5 à 2,2 mètres.

Durabilité et résistance

 

Quelle que soit sa destination, chaque remorque est fabriquée en matériaux et sous-ensembles de haute qualité. Un processus de production automatisé et un contrôle de plusieurs étapes combinés aux meilleures matières premières garantissent leur fiabilité et durabilité. La forme et la stabilité optimales du cadre assurent un transport sûr des bateaux à moteur, des bateaux, des yachts et d'autres équipements nautiques en facilitant en outre leur chargement et leur déchargement.

 

Les châssis et timons de toutes nos remorques subissent le processus de galvanisation à chaud pour conférer à l'acier une couche protectrice qui le renforce contre les dommages mécaniques et la corrosion.

Quelques faits sur la surface galvanisée:

  1. Elle doit être lavée, en particulier après avoir été en contact avec du sel de déneigement ou des produits chimiques.
  2. Les éléments galvanisés doivent être régulièrement entretenus.
  3. Avec le temps, le revêtement galvanisé change légèrement de couleur et devient terne. Toutefois, cela n'affecte en rien les propriétés anticorrosion du véhicule.

Sprawne transportowanie przyczepy do przewozu łodzi na każdej nawierzchni

Oferowane przez nas REMORQUES BATEAUX bardzo dobrze sprawują się na różnego rodzaju nawierzchniach. Prowadzenie samochodu, do którego doczepiona jest boat trailer nie stanowi problemu bez względu na to, jak wiele kilometrów ma za zadanie przejechać kierowca. Osoba zasiadająca za kółkiem zdoła natomiast w łatwy sposób pokonać nawet wymagające zakręty i wykonać szereg innych manewrów, nie martwiąc się przy tym o los swojej jednostki pływającej, gdy ta zostanie w odpowiedni sposób umieszczona i przymocowana do przyczepy do przewozu łodzi

Zarówno proces wodowania, czyli rozładunku przyczepy podłodziowej, jak i jej załadowania nie zajmuje wiele czasu, dlatego po dotarciu do wyznaczonego miejsca każdy jest w stanie sprawnie umieścić swoją łódkę na wodzie, a następnie zacząć się nią przemieszczać. Remorques de bateau LORRIES dostosowane są do różnej wielkości jednostek pływających, zarówno małych łódek wędkarskich, średnich łodzi, jak i większych jachtów. Możecie wybierać wśród wielu modeli przyczep do przewozu łodzi.