Remorques

Accueil / Remorques

Remorques pour machines de construction

Les entreprises de construction et les sociétés de location de matériel de construction ont besoin de moyens de transport spéciaux pour sécuriser la cargaison et garantir son transport stable et fiable. Dans ce cas, il faut opter pour un véhicule destiné à des tâches spéciales, c'est-à-dire une remorque qui non seulement portera une minipelle, un rouleau compresseur ou un autre engin, mais qui assurera également leur chargement et déchargement pratique et facile. Une telle remorque, adaptée au transport d'objets de dimensions et d'un poids plus importants, est fabriquée de matériaux de haute qualité et possède une structure de châssis renforcée et des poignées appropriées pour la fixation des sangles de transport qui assurent la stabilité de la charge.

Une solution fiable pour les professionnels

Quel que soit le modèle, chacune de nos remorques est équipée d'une rampe de chargement ayant un faible angle d'attaque, ce qui facilite le chargement de la machine. Le plancher est en contreplaqué de 18 mm d'épaisseur qui, en plus de sa résistance à l'eau, est également antidérapant, ce qui assure un transport stable de la charge. Les remorques sont équipées de roues jockey plus solides et résistantes en comparaison avec les versions standard. Elles sont également munies d'une roue de secours et des cales de blocage des roues.

Modele przyczep do transportu maszyn

Należy zaznaczyć, że nasze przyczepy do transportu sprzętu budowlanego powstały w odpowiedzi na sugestie przekazywane nam przez firmy budowlane, które na co dzień pracują z cięższymi sprzętami i zajmują się ich transportem. Stąd też oferowane modele przyczep wyróżniają się nie tylko wspomnianą już, przemyślaną budową, ale również niezwykłą trwałością i solidnością. To wszystko powoduje, że przyczepy Lorries umożliwiające bezpieczny transport de machines są tak często wybierane przez właścicieli wielu przedsiębiorstw, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy potrzebują przyczepy zdolnej do bezpiecznego przewozu różnych maszyn.

Co istotne, maszynę budowlaną taką jak walec, minikoparka, miniżuraw i inne należy przewozić na przyczepie faktycznie do tego przystosowanej. Jest to podyktowane m.in. ich dużą wagą, ale również wymagającymi warunkami pracy – np. transport maszyny z placu budowy. Stąd też przyczepy zapewniające transport maszyn przemysłowych, transport maszyn rolniczych, czy też transport maszyn budowlanych znajdujące się na tej podstronie są wyborem, który z pewnością usatysfakcjonuje każdą osobę.

W naszej ofercie przyczep do transportu maszyn uwzględniliśmy m.in. takie modele jak przyczepa TM10, TM13, TM15 czy też TM18. Są to przyczepy jednoosiowe, które mają wiele cech wspólnych, a różnice między nimi pozwolą na dokonanie zakupu tej, która spełnia nasze indywidualne oczekiwania. Wspomniane modele są odpowiednikami typowych, profesjonalnych przyczep dla przedsiębiorstw budowlanych. Różnią się m.in. dopuszczalną masą całkowitą (1000 kg, 1300 kg, 1500 kg, 1800 kg). Każdy z wymienionych modeli przyczep do transportu maszyn posiada dyszel, który stanowi integralną część ramy. Załadunek dowolnej maszyny i jej transport jest niezwykle wygodny i komfortowy. Odpowiedzialny jest za to wspomniany już trap najazdowy, ale również obecność 8 uchwytów przeznaczonych do mocowania ładunku, które znajdują się po bokach przyczepy. Ich cechą charakterystyczną jest solidna konstrukcja. Ramę opisywanych przyczep do transportu maszyn wzmocniono specjalną kratownicą i dwiema podłużnicami.

Wśród produkowanych przez nas przyczep znajdziecie także duże, dwuosiowe przyczepy budowlane, przeznaczone do cięższych maszyn i urządzeń. Jest to linia TPM, a wśród niej m.in. TPM35-3617, czy też TPM20-2612. Pierwszy z wymienionych, model TPM35-3617, charakteryzuje się największą ładownością i największymi gabarytami ze wszystkich przyczep TPM. To przyczepa dwuosiowa, w standardzie posiada wbudowany hamulec najazdowy oraz postojowy. Z jej pomocą bezpiecznie przewieziemy traktory, miniżurawie, czy też minikoparki. Można umieścić na niej ładunek o masie blisko 2700 kg, długości ponad 3,5 i szerokości 1,75 metra. Z kolei drugi z wymienionych modeli, przyczepa TPM20-2612, jest najmniejszą z dwuosiowych przyczep – waży 587 kg, pomieści ładunek o masie ponad 1400 kg, długości ponad 2,6 i szerokości 1,25 metra.  Jej konstrukcję, tak jak pozostałych modeli, pokryto warstwą ocynku ogniowego, która skutecznie zabezpiecza przed korozją, jak i lekkimi, mechanicznymi uszkodzeniami.

Przyczepy Lorries – solidne i odporne na działanie czynników zewnętrznych

Przyczepy do transportu maszyn od Lorries wyróżniają się też dużą odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Ich elementy zabezpieczono przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe, które zwiększa wytrzymałość na tarcie i mogące wystąpić uderzenia. Tym samym jest to jeden z elementów wpływających na to, że nasze przyczepy m.in. do transportu maszyn budowlanych, czy też przeznaczone na transport maszyn leśnych i transport kombajnów nadają się do użytku nawet w bardzo wymagającym środowisku pracy. Obecność hamulca najazdowego oraz postojowego przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa podczas użytkowania przyczepy. Hamulec najazdowy znacząco skraca drogę hamowania, a hamulec postojowy odpowiada za zabezpieczenie pojazdu znajdującego się na parkingu. Dzięki solidnym uchwytom zamykającym przewożona maszyna jest zawsze bezpieczna.

Aby wybrać przyczepę do transportu sprzętu budowlanego spełniającą wszystkie wymagania, należy zapoznać się ze szczegółowymi informacjami, takimi jak m.in. dopuszczalna masa całkowita, ładowność, maksymalna długość i szerokość załadunku, rodzaj osi, rodzaj kół i kąt najazdu. Wszystkie są podane na podstronach dedykowanych konkretnej przyczepie.

Durabilité et résistance

Les châssis, timons et la rampe de chargement de toutes nos remorques subissent le processus de galvanisation à chaud pour conférer à l'acier une couche protectrice qui le renforce contre les dommages mécaniques et la corrosion.

Quelques faits sur la surface galvanisée:

  1. Elle doit être lavée, en particulier après avoir été en contact avec du sel de déneigement ou des produits chimiques.
  2. Les éléments galvanisés doivent être régulièrement entretenus.
  3. Avec le temps, le revêtement galvanisé change légèrement de couleur et devient terne. Toutefois, cela n'affecte en rien les propriétés anticorrosion du véhicule.