Anhänger

Haus / Anhänger

Anhänger für Baumaschinen

Bauunternehmer und Unternehmen, die Baumaschinen vermieten, benötigen spezielle Transportmittel, um die die Ladung zu sichern und einen stabilen und zuverlässigen Transport zu gewährleisten. In diesem Fall sollten Sie sich für ein Fahrzeug für außerordentliche Aufgaben entscheiden, d.h. für einen Anhänger, der nicht nur einen Minibagger, eine Walze oder ein anderes Gerät transportiert, sondern auch deren bequemes und einfaches Be- und Entladen gewährleistet. Ein solcher Anhänger ist für den Transport von Gepäck mit größeren Abmessungen und größerem Gewicht geeignet, besteht aus hochwertigen Materialien, hat eine verstärkte Rahmenstruktur und geeignete Griffe zum Befestigen von Transportgurten, was eine stabile Befestigung der Ladung ermöglicht.

Eine zuverlässige Lösung für Profis

Unabhängig vom Modell ist jeder unserer Anhänger mit einer Rampe mit geringem Auffahrwinkel ausgestattet, die das Einführen der Maschine erleichtert. Der Boden besteht aus starkem 18-mm-Sperrholz, das neben wasserdichten Eigenschaften auch rutschfest ist und einen stabilen Frachttransport gewährleistet. Die Anhänger sind mit stärkeren und langlebigeren Stützrädern serienmäßig ausgestattet. Sie haben ein Ersatzrad und Keile zum Blockieren der Straßenräder.

Modele przyczep do transportu maszyn

Należy zaznaczyć, że nasze przyczepy do transportu sprzętu budowlanego powstały w odpowiedzi na sugestie przekazywane nam przez firmy budowlane, które na co dzień pracują z cięższymi sprzętami i zajmują się ich transportem. Stąd też oferowane modele przyczep wyróżniają się nie tylko wspomnianą już, przemyślaną budową, ale również niezwykłą trwałością i solidnością. To wszystko powoduje, że przyczepy Lorries umożliwiające bezpieczny Transport von Maschinen są tak często wybierane przez właścicieli wielu przedsiębiorstw, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy potrzebują przyczepy zdolnej do bezpiecznego przewozu różnych maszyn.

Co istotne, maszynę budowlaną taką jak walec, minikoparka, miniżuraw i inne należy przewozić na przyczepie faktycznie do tego przystosowanej. Jest to podyktowane m.in. ich dużą wagą, ale również wymagającymi warunkami pracy – np. transport maszyny z placu budowy. Stąd też przyczepy zapewniające transport maszyn przemysłowych, transport maszyn rolniczych, czy też transport maszyn budowlanych znajdujące się na tej podstronie są wyborem, który z pewnością usatysfakcjonuje każdą osobę.

W naszej ofercie przyczep do transportu maszyn uwzględniliśmy m.in. takie modele jak przyczepa TM10, TM13, TM15 czy też TM18. Są to przyczepy jednoosiowe, które mają wiele cech wspólnych, a różnice między nimi pozwolą na dokonanie zakupu tej, która spełnia nasze indywidualne oczekiwania. Wspomniane modele są odpowiednikami typowych, profesjonalnych przyczep dla przedsiębiorstw budowlanych. Różnią się m.in. dopuszczalną masą całkowitą (1000 kg, 1300 kg, 1500 kg, 1800 kg). Każdy z wymienionych modeli przyczep do transportu maszyn posiada dyszel, który stanowi integralną część ramy. Załadunek dowolnej maszyny i jej transport jest niezwykle wygodny i komfortowy. Odpowiedzialny jest za to wspomniany już trap najazdowy, ale również obecność 8 uchwytów przeznaczonych do mocowania ładunku, które znajdują się po bokach przyczepy. Ich cechą charakterystyczną jest solidna konstrukcja. Ramę opisywanych przyczep do transportu maszyn wzmocniono specjalną kratownicą i dwiema podłużnicami.

Wśród produkowanych przez nas przyczep znajdziecie także duże, dwuosiowe przyczepy budowlane, przeznaczone do cięższych maszyn i urządzeń. Jest to linia TPM, a wśród niej m.in. TPM35-3617, czy też TPM20-2612. Pierwszy z wymienionych, model TPM35-3617, charakteryzuje się największą ładownością i największymi gabarytami ze wszystkich przyczep TPM. To przyczepa dwuosiowa, w standardzie posiada wbudowany hamulec najazdowy oraz postojowy. Z jej pomocą bezpiecznie przewieziemy traktory, miniżurawie, czy też minikoparki. Można umieścić na niej ładunek o masie blisko 2700 kg, długości ponad 3,5 i szerokości 1,75 metra. Z kolei drugi z wymienionych modeli, przyczepa TPM20-2612, jest najmniejszą z dwuosiowych przyczep – waży 587 kg, pomieści ładunek o masie ponad 1400 kg, długości ponad 2,6 i szerokości 1,25 metra.  Jej konstrukcję, tak jak pozostałych modeli, pokryto warstwą ocynku ogniowego, która skutecznie zabezpiecza przed korozją, jak i lekkimi, mechanicznymi uszkodzeniami.

Przyczepy Lorries – solidne i odporne na działanie czynników zewnętrznych

Przyczepy do transportu maszyn od Lorries wyróżniają się też dużą odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Ich elementy zabezpieczono przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe, które zwiększa wytrzymałość na tarcie i mogące wystąpić uderzenia. Tym samym jest to jeden z elementów wpływających na to, że nasze przyczepy m.in. do transportu maszyn budowlanych, czy też przeznaczone na transport maszyn leśnych i transport kombajnów nadają się do użytku nawet w bardzo wymagającym środowisku pracy. Obecność hamulca najazdowego oraz postojowego przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa podczas użytkowania przyczepy. Hamulec najazdowy znacząco skraca drogę hamowania, a hamulec postojowy odpowiada za zabezpieczenie pojazdu znajdującego się na parkingu. Dzięki solidnym uchwytom zamykającym przewożona maszyna jest zawsze bezpieczna.

Aby wybrać przyczepę do transportu sprzętu budowlanego spełniającą wszystkie wymagania, należy zapoznać się ze szczegółowymi informacjami, takimi jak m.in. dopuszczalna masa całkowita, ładowność, maksymalna długość i szerokość załadunku, rodzaj osi, rodzaj kół i kąt najazdu. Wszystkie są podane na podstronach dedykowanych konkretnej przyczepie.

Beständigkeit und Haltbarkeit

Rahmen, Deichsel und Auffahrrampe der Anhänger werden feuerverzinkt, wodurch Stahl eine Schutzschicht erhält, die ihn gegen mechanische Beschädigungen und Korrosion verstärkt.

Einige Fakten zur verzinkten Oberfläche:

  1. Waschen Sie sie, insbesondere nach Kontakt mit Streusalz oder Chemikalien.
  2. Verzinkte Komponenten sollten regelmäßig gewartet werden.
  3. Die verzinkte Beschichtung ändert leicht ihre Farbe und wird mit der Zeit matt. Dies beeinträchtigt jedoch in keiner Weise den Korrosionsschutz des Fahrzeugs.